كتب- هاني هاشم
أعلن الفنان مدحت تيخا، عن تعرضه لعملية نصب في شيك منذ 3 سنوات، دون الكشف عن أي تفاصيل أخرى.
وقال مدحت تيخا: “أنا أتنصب عليا في شيك بقالي ٣ سنين إلا شهر وكام يوم من (ع م ) غير (ع م ) بتاع أخبار النهاردة وطبعا أنا ساكت طول السنين دي قولت أقف جنبه واستنى الدنيا تتيسر وهو كل شوية يقولي أسبوع والفلوس جاية وأنا أقول أكيد هيبيع حاجة من أملاكه ويدي الناس فلوسها ولكن مفيش”.
وتابع: “أتاريه بيصرف فلوسنا على أشياء أخرى وأنا غلطتي اني طلعت جدع ووقفت جنبه ومرضيتش أرفع قضية عليه بالشيك ولكن اللي في داء مبيبطلوش وأنا صبرت مع الشخص الغلط لأن المحترمين معروفين في الوسط كله”.
وأضاف: “ملحوظة لصاحب الشيك قدامك مهلة لأول الأسبوع القادم لو الفلوس مجاتش اسمك هيكون حديث المواقع كلها غير القضية وربنا ينجينا من أمثال هؤلاء في المهنة دي يا رب”.
موقع اليوم جريده اليوم – جريدة اليوم
